sobota, 21 lutego 2015

Darmoszki, wygrane i testowane w tym tygodniu

W tym tygodniu doszło do mnie kilka przesyłek.
Były te, które miały być za darmo dla określonej grupy osób, te które wygrałam w konkursie i jeden produkt do testowania.

Zacznę od darmoszków :)


Kapsułka Ariel 3in1 PODS Mountain Spring, o której pisałam TUTAJ, a którą zamawiałam w listopadzie, albo w grudniu - już nie pamiętam nawet:) 
Od razu zrobiłam pranie. Pachnie świeżo i  intensywnie, a  skarpetki są nieskazitelnie białe.



Esencje do sosów Knorr, o których pisałam TUTAJ:
- Esencja do sosu pieczarkowego 
- Esencja do sosu pieczeniowego ciemnego 
wraz z książeczką zawierającą propozycje wykorzystania tych esencji.

Każdy rodzaj zawiera 2 kubeczki, które starczają na przygotowanie 4 porcji sosu.

Na ten moment strona jest aktywna, więc pewnie można je jeszcze zamawiać.

Jeszcze ich nie przetestowałam, ponieważ dopiero dzisiaj znalazłam przesyłkę w skrzynce, ale postaram się podzielić wrażeniami jak coś upichcę :)



O promocji Petitki Lubisie pisałam TUTAJ - trwa ona do 22 marca 2015 r. 
Uzbierało się pustych opakowań i wymieniłam na te oto zestawy ciekawych zgadywanek z CzuCzu:




A teraz wygrane:


W konkursie organizowanym przez CutisHelp mimi, o którym pisałam TUTAJ wygrałam miarkę wzrostu z Kaczorkiem dla mojego synka. W paczce była również próbka emulsji do mycia ciała i włosów na bazie oleju z konopi siewnych dla noworodków, niemowląt i dzieci.




W konkursie, o którym pisałam TUTAJ, wygrałam dwuosobowe 
zaproszenie na przedpremierowy pokaz filmu SPONGEBOB: NA SUCHYM LĄDZIE.

A teraz wygrana w konkursie organizowanym przez ARDO MEDICAL POLSKA:



LAKTATOR ELEKTRYCZNY ARDO CALYPSO do przetestowania.
Szczegóły będą oczywiście po przetestowaniu i całkowitym zakończeniu akcji :)

Z otrzymanych rzeczy na ten tydzień to wszystko, a na kolejne wygrane cierpliwie czekam :)

A co Tobie udało się zgarnąć w tym tygodniu? Czy informacje zamieszczone na moim blogu przydały się? Mam nadzieję, że tak i zapraszam na kolejne :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz